top of page

Boekhouding


Ondernemers moeten een boekhouding bijhouden. De boekhouding geeft op de eerste plaats inzicht. U weet precies hoe uw onderneming er financieel voorstaat.
De boekhouding is ook de basis voor uw belastingaangifte. De Belastingdienst stelt daarom wettelijke eisen aan een deugdelijke administratie.
Heeft u voor een bepaalde investering financiering nodig? Dan zal ook de bank eisen stellen aan uw boekhouding.

Een administratie bijhouden, omvat de volgende werkzaamheden:

  • documenten inboeken zoals bankafschriften, verkoop- en inkoopfacturen, kas, bank, giro en memoriaal;

  • de boekhouding uitwerken;

  • de boekhouding controleren.


Administratie uit handen

Simple Business Support kan al deze werkzaamheden voor u uit handen nemen. Wij kunnen op verschillende manieren helpen. U kunt ervoor kiezen om bijvoorbeeld zelf alle documenten in een (online) boekhoudprogramma in te voeren, zodat wij daarna de boekhouding uitwerken en controleren. Het is mogelijk om ook het inboekwerk voor u te verrichten; de benodigde documenten kunt u dan per mail aanleveren of langsbrengen.


Geen invoerwerk meer

Veel handmatig invoerwerk kunt u voorkomen door de bankafschriften digitaal in te lezen. Dat bespaart tijd en dus geld. U maakt met uw smartphone een foto van het document, waarna het vervolgens wordt toegevoegd aan uw boekhouding.

bottom of page